maanantai 18. tammikuuta 2016

Toinen viikko: Aihe Jotain punaista

Valokuvahaasteen toisena aiheena oli JOTAIN PUNAISTA. Vuoden toinen viikko päättyi eilen, mutta en saanut aikaiseksi päivittää kuvaa. Ja nyt päätin luoda haasteelle ihan oman blogin, kun en osaa päivittää tuota sivua kunnolla - katsotaan kuinka tämän käy :)
Olen NIIIIIN onneton kaikessa tämmöisessä. Kuten kuvaamisessakin, sen näette tässä.

Kuva on otettu autossa, jälleen kerran kännykällä ja olisin voinut ottaa uuden kuvan kotona, uudestaan ihan kunnolla aseteteltuna ja niin edelleen. Nyt tyydyin vain vähän korjailemaan sillä vanhalla systeemillä minkä koneelta löysin, kirkkautta ja sen sellaista.  

Ajatukseni nimittäin oli kuitenkin se, että vaikka vähän kuvaa korjaankin, niin kuvan perustana on se, minkä olen alunperin ottanut. Käsissäni oli kuvausvalmiina oleva kännykkäkamera ja ruudusta näkyi tuo "punainen punaisella" - ja siinä tuli mieleen valokuvaushaaste. Se ei ollut sitä, mitä olin alunperin ajatellut tähän kohtaan, mutta voinen käyttää sitä ajatusta jossain toisessa kohtaa :) 

Eli tässä teille minun kuvani aiheesta JOTAIN PUNAISTA  :D 



Edit:  Helikopteri on Mediheli, teksti ei taidaaa näkyä kunnolla :)

10 kommenttia:

  1. Punaiselta näyttää, kuten pitikin ;)

    VastaaPoista
  2. Punaista löytyy - niin paljon, että mulle jo kerran vihjattiin vaatekaupassa hienovaraisesti, että voisit ostaa joskus jotain muutakin kuin punaista... :D

    VastaaPoista
  3. Minä tykästyin hirveesti tuohon vetuketjuun ensi näkemältä tässä jo joku aika sitten. Sit ihmettelin, että no mikä hiton pläntti. Tihrustin ja tihrustin. Ei tajuu ei.
    Tänään tuliun uudestaan kattomaan, ja kah jaa! Niin helikopteri! Kiva kun kerroit. :D
    (Vetoketju on edelleen kiva).

    Terkuin Pia / Pöpelikkö

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos Susanna - mä ihan - öö - punastun :) - teidän kommenteista :D

      Poista
  6. Kiva miten eri lailla kukin näkee kuvat ja mihin asioihin kukakin kiinnittää asioita :)
    Mä itse kun näin tuon punaisen helikopteriheijastimen tuossa punaisen laukun päällä, ajattelin heti tätä "jotain punaista". Vetoketju tuli kuvaan kaupan päällisenä :)
    Katson kuvaa aina uudelleen, jokaisen kommentin jälkeen, yritän katsoa sitä uusin silmin.

    VastaaPoista